MERGETI LA VOT

Am auzit ca daca nu mergi la vot nu ai dreptul sa comentezi, ma rog sa-ti dai cu parerea despre ce va fi in continuare. Cel putin asa sunt de parere anumiti analisti politici. Basescu ne spune ca noi ,votantii, suntem chiar mai responsabili fata de tara asta decat partidele politice insele. Daca le spui celor din jur ca nu mergi la vot te privesc lung, uneori dispretuitor, in sensul ca , vezi doamne, esti un om iresponsabil. Altii vor cu orice pret sa mearga la vot, dar nu stiu cine candideaza - probabil se simt mai importanti. Altii au neamuri sau cunostinte care candideaza si merg la vot "bineinteles ca sa ajute poporul roman".
Pentru toti cei care fac parte din categoriile de mai sus nu pot sa am decat cel mai mare dispret. Chiar si pentru cel credul, care a votat si el, ca "daca n-ar vota nimeni..!!" De fapt cel mai mare dispret il am pentru cel din urma, pentru ca mi se pare un gen de femeie usoara care si-o ia de la toti (ca sa fiu si mai dur, si sus si jos), iar la final cand e dezamagita zice ca, de fapt, ea, saraca, i-a iubit pe nesimtitii care au profitat de ea. Si-ti vine sa-i zici: "l-ai iubit pe primul, l-ai iubit pe al 2-lea .... , nu te supara eu cred ca iti place ce ti se intampla!!" La fel si papagalii care merg non-stop la vot (exclus pensionarii, unii senili), lor le place sa fie "dezamagiti"-eufemistic vorbind.
Asa ca, dragi votanti, din punctul meu de vedere (urat punct de vedere), sunteti niste curve care in loc de "buze" aveti "stampila". Succes la vot, si "aveti grija cu cine votati", sa nu luati vreo boala.

Postare mai nouă Postare mai veche

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...