CIUACU! VICTOR CIUTACU!

Azi am dialogat ghiciti cu cine? Ati ghicit.Mai, urmaresc blogul lui si nu numai, si nu m-am putut abtine si i-am lasat un mesaj. Omul mi-a raspuns in stilu-i caracteristic.
Bine, a raspuns si altora, dar important e ca mi-a raspuns mie.Multumesc, d-le Ciutacu! Si ,DA, dati-le un cap in gura
!

"Domnule Ciutacu pe mine ma enervati de mor.De cate ori faceti cate o emisiune tv (nu e numai cazul dv, ex GADEA, CARE E ENERVANT RAU), nu ati rezolvat nimic. Bine, meseria jurnalistului este de a scoate la iveala adevarul si de atunci incolo, institutiile statului sa-si faca treaba, dar macar RAZBUNATI-NE!!!!! pe noi astia, “pulimea”. Dupa ce toata emisiunea ne dezvaluiti grozavii, la final , un candid “sa aveti o seara placuta, ne intalnim si maine…”, iar maine, surpriza, va laudati ca ati avut rating cu o seara in urma!!! Eu as incheia astfel: “Sa aveti o seara placuta, iar pe politicieni( absolut toti, ba si frate, sora nora etc)SA-I I-A DRACULUI MAMA DRACULUI ODATA DE PE SPINAREA NOASTRA!In momentul ala eu si multi altii, cred, am fi razbunati.Iar dv cel mai bun jurnalist.In rest de bine! Scuzati limbajul, dar seamana perfect cu personajele in cauza.

De gabi pe 2 June 2009 la 4:51 pm (#)
@gabi: mai bine le dau cate un cap in gura la inceputul emisiunii

De Victor Ciutacu pe 2 June 2009 la 4:53 pm (#)

Postare mai nouă Postare mai veche

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...