CHARLES DARWIN-citate

1. "Un om care îndrăzneşte să irosească o oră din timpul său nu a descoperit încă ce înseamnă viaţa." (Charles Darwin)

2. "Pe animalele pe care le-am transformat în sclavi nu ne place să le considerăm egalii noştri." (Charles Darwin)


3. "Un om de ştiinţă ar trebui să nu aibă dorinţe şi sentimente - aproape ca o inimă de piatră." (Charles Darwin)


4."Am încercat de curând să citesc Shakespeare dar mi s-a părut atât de plictisitor încât mi s-a făcut rău." (Charles Darwin)


5. "Este un blestem pentru oricine să devină atât de absorbit de un subiect cum sunt eu." (Charles Darwin)


6. "Nu cea mai puternică specie supravieţuieşte şi nici cea mai inteligentă, ci cea care este cea mai capabilă să se adapteze schimbărilor." (Charles Darwin)


7. "Nu găsim nici o explicaţie ştiinţifică pentru punctul de vedere al evoluţiei în mod independent al fiecărei specii." (Charles Darwin)


8. "Cel mai înalt nivel al moralităţii este atins atunci când recunoaştem că ar trebui să ne controlăm gândurile." (Charles Darwin)


9. "Esenţa instinctului este aceea că este urmat în mod independent de raţiune." (Charles Darwin)


10. "A repara o eroare este la fel de bine sau uneori chiar mai bine decât a stabili un nou adevăr." (Charles Darwin)

Postare mai nouă Postare mai veche

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...