Despre motoare de cautare

Daca esti un webmaster probabil ai auzit deseori expresia asta. Chiar daca ai lucrat ani buni in domeniul crearii de siteuri, s-ar putea sa nu stii prea bine ce inseamna optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO). Nu e nici o problema, avand in vedere ca nu e un lucru despre care multe persoane au invatat.
Desi nu este un subiect asa de cunoscut precum ar trebui sa fie, optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) nu e atat de dificil de invatat. De fapt, invatarea tehnicilor SEO poate sa fie foarte usoara. Noi te vom invata totul despre SEO in aceasta lectie. (Glumeam doar, o sa fie nevoie de o multime de lectii pentru acest lucru).
Ce este SEO?
SEO este optimizarea pentru motoarele de cautare. Ce inseamna asta? In esenta reprezinta construirea unui site prietenos fata de motoarele de cautare. Motoarele de cautare, dupa cum probabil stii, reprezinta o sursa principala de vizitatori pentru siteul tau. Cu cat un site este mai optimizat pentru motoarele de cautare, cu atat sansele ca vizitatorii folosind motoarele de cautare sa iti gaseasca siteul tau cresc. Practic, prin optimizarea siteului tau pentru motoarele de cautare tu iti maresti numarul de vizitatori. De aceea SEO este o parte esentiala in lucrul fiecarui creator de siteuri.
Tehnici privind Optimizarea pentru motoarele de cautare.
Acum ca stii ce inseamna SEO, probabil ca vrei sa stii cum sa o aplici pentru siteul tau ca sa poti culege si tu beneficiile aferente. Sunt cateva tehnici SEO de invatat si noi va vom prezenta cele mai importante 3 tehnici pe care poti sa le aplici imediat pe siteul tau.
Tehnica # 1 : Cuvinte si Expresii cheie
Tehnica fundamentala a SEO este folosirea cuvintelor si expresiilor cheie. Cuvintele cheie sunt in esenta cuvinte pe care spiderul motoarelor de cautare ( de fapt un program care scaneaza siteurile si transmite informatiile gasite inapoi catre baza de informatii a motoarelor de cautare) este conceput sa le gaseasca. Daca aceste cuvinte sunt gasite, siteul va atrage mai degraba atentia spiderului si va fi indexat. Expressile cheie se comporta la fel ca si cuvintele cheie , numai ca sunt constituite din 2 sau mai multe cuvinte. De exemplu o expresie cheie des folosita este “siteuri bune”. Folosirea acestor cuvinte sau expresii cheie poate ajuta un site sa fie bine optimizat pentru motoarele de cautare.
Tehnica # 2 : Titluri corecte
Daca te uiti in partea stanga sus a browserului tau web, vei observa un text care afiseaza pe ce pagina web te afli si, in anumite cazuri, ofera si o scurta descriere a siteului. Acest text e cunoscut sub numele de titlul unei pagini web. Titlul este unul din primele lucruri pe care un spider al motoarelor de cautare il va observa cand viziteaza un site. De acceea este important sa fii sigur ca siteul tau are un titlu semnificativ.Titlul nu trebuie sa includa cuvinte cheie in exces, si cuvintele cheie alese de tine trebuie corespunda cu continutul paginii. Spiderii au fost antrenati sa descopere siteurile care folosesc un numar de cuvinte cheie extrem de mare, si in consecinta le vor ignora. De aceea nu abuza de folosirea cuvintelor cheie. Daca ai un site care se refera la chitare electrice PRS, un titlu potrivit pentru SEO ar suna cam asa “Chitare electrice PRS.com ” sursa ta pentru chitare PRS.
Tehnica # 3 : Densitatea cuvintelor cheie
Exista asa numitul abuz al folosirii cuvintelor cheie care poate sa fie mai rau decat lipsa totala a acestora in ceea ce priveste pozitionarea pe un motor de cautare. Densitatea cuvintelor este numarul de cuvinte cheie impartite la numarul total de cuvinte al unei pagini. De exemplu daca ai 500 de cuvinte in total si 10 cuvinte cheie, vei avea o densitate a cuvintelor cheie de 2%. O densitate potrivita a cuvintelor cheie este una intre 2% si 7%. Orice numar mai mare este considerat exces de cuvinte cheie; orice numar mai mic este considerat prea mic pentru a avea vreun impact semnificativ.

Postare mai nouă Postare mai veche

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...