CITATE AMUZANTE DIN FOTBAL

  • "Daca nu dadea Ceahlaul 4 goluri, castigam noi cu 1-0!"(Ion Velea, membru al clubului Electroputere Craiova, dupa meciul Ceahlaul-Electro 4-1 disputat in campionatul 1994/95)
  • "M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat."(Gigi Becali)
  • "Nu cred ca am fi pierdut acest meci, daca s-ar fi terminat 1-1."(Uli Hoeness, manager Bayern Munchen)
  • "Meritul pentru titlul castigat de Steaua e 50% al lui Olaroiu si 50% al lui Protasov, dar cel mai mare merit e al meu."(Gigi Becali)
  • "Milan sau Madrid, important e sa fie din Italia!"(Andreas Moller, fost international german)
  • "Acest gol i-l dedic lui Ionut Badea, care a nascut azi-dimineata o fetita, iar golul i-l dedic lui."(Alexandru Baltoi)
  • "Situatia este fara iesire, dar nu e critica."(Stefan Effenberg, fost international german)
  • "Sper ca acest meci sa nu ramana singurul meu debut la nationala!"(Sebastian Deisler, jucator la Bayern Munchen, declaratie acordata dupa meciul sau de debut, unicul :-), in echipa nationala)
  • "Noi suntem rapidisti din tata-n fiu, in afara de fiul meu, care e stelist."(Nicolae Vacaroiu)
  • "Putea fi 3-3!"(Ioan Sdrobis, antrenorul echipei FC Baia-Mare, dupa meciul Electroputere Craiova - FC Baia-Mare 8-1 disputat in campionatul 1994/95)
  • "Este incontestabila fortuirea ca romanul sa fie un strasnic luptator sarb."(Cornel Dinu)
  • "Nu stiu cate goluri ar trebui sa marcam ca s-o eliminam pe Betis. Cat mai multe ar fi suficiente."(Gabriel Bostina)
  • "Filosofia este o transcedentala propedeutica pentru sufletul bantuit de moarte al romanului."(Cornel Dinu)
  • "Copii, mergeti la scoala, ca si scoala e buna la ceva!"(Gheorghe Hagi, in vizita la o scoala generala)
  • "Ionel Ganea, ca om, e capabil sa infecteze pana si penicilina!"(Marian Iancu)
  • "In mare acesta a fost un meci, care, daca s-ar fi desfasurat in alt mod, altul ar fi fost si rezultatul."(Eike Immel, portar Germania )
  • "Cred ca daca inscriam mai multe goluri decat ei, castigam!"?(Tamas, dupa Germania - Romania 3-1 /SEP-2007)

Postare mai nouă Postare mai veche

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...