DE CE IMI PLAC MANELELE


De curand am primit replica: "nu-mi plac barbatii care asculta manele". Pe limba imi statea: "nici mie femeile care imi spun ce sa fac". Sa ne lamurim: nu ascult manele la orice zi din ceas si din noapte. Pur si simplu nu ai ce sa asculti!!! S-o luam pe rand. Toti te vad mai bine daca asculti muzica "buna". VREAU SA ASCULT MUZICA BUNA. Dar care e aia? Presupunem ca esti un barbat trecut de 25 ani (deci sare din schema clubbing , dj rino, dj pino, nino-nino...), nu ai copii (deci exclus o-zone, cleopatra, hi-q etc), nu esti nici prea batran (dolanescu, loghin, vicoveanca...), nici nu-i faci pe plac nevestei (monica anghel, andra, marcel pavel, dalma, roxette, modern ), nici parazitii, la familia, margineanu (e de porc, iti spune ca esti nesimtit). ATUNCI, CE MAMA DRACULUI DE MUZICA SA ASCULTI ?! Sunt la o bere si vreau sa-i spun lautarului sa-mi cante o melodie... Vreau sa dansez!
Poate ma ajutati voi cu un titlu!

Postare mai nouă Postare mai veche

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...