MICHAEL JACKSON NU A MURIT

Eu nu cred ca a murit MICHAEL JACKSON. Mi se pare foarte ciudat ca majoritatea vedetelor internationale mor dupa o supradoza ... (vezi si cazul lui Elvis Presley sau Nicole Smith).
Si bineinteles ca dupa moartea lor apar o multime de legende bune pentru literatura. Ca era slab, trist, haituit de doctori, copiii nu sunt ai lui etc.
Sunt multe chestii ciudate care nu se leaga : isi facuse deja testamentul, a murit exact cu putin timp inaintea unei mari reveniri mondiale, pe care o promova (am vazut intr-un interviu) : "this is the end, this is the end.."
Mai nou ii lasa copiii Daianei Ross. Deja e un amalgam de stiri care la un loc imi par mincinoase.
Eu inclin sa cred ca in felul acesta a facut mai multi bani decat daca ar fi mers in concert. Stiu, suna a teoria conspiratiei, dar probabilitatea ca ea sa fie adevarata este foarte mare!
Astept cu nerabdare procesiunea de inmormantare care si ea a fost o taraganare fara noima.
P.S. Bine ar fi sa am dreptate...


Postare mai nouă Postare mai veche

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...